4 september

Idag red jag båda två, började med att rida Connie.
Jag red han på rakbanan och på vägen dit var han jätte jobbig, han stannade och vägrade gå framåt och då blev jag sur på han och han blev ännu surare så då var jag tvugnen att hoppa av och leta han en bit... Efter det gick det ganska bra förutom att han började skengaloppera när jag tryckte på han med skänklarna lite..

Red han 4 intervaller på rakbanan och han tyckte det var ganska jobbigt, han sprang fort 400 meter och sen dom sista 200 gick det lite segare, men han var duktig. På tisdag ska jag nog rida långslingan med han :)

Skrittade Chuck en sväng i skogen barbacka sen och det gick inte så bra, jag tror att han tyckte att det "kliade" när jag satt på han eftersom han fäller lite päls så han gick och skakade på sig och tänkte lägga sig osv så jag var inte ute så jättelänge, imorgon blir det sadel på;)

haha söt bild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0