andra dagen

Idag har vi inte gjort så mycket, bytt hotell (vilket uppskattades för jag tror vi fick president sviten jag och Wille ;o. Inte mamma och pappa så dom är ganska avundsjuka ;) Sen har vi badat för de var typ 25+ här idag! Gillas mycket! Sen har vi varit lite på auktionerna men åt bara sen gick vi till den där kingsland butiken som tyvärr var stängd... vilket var mycket konstigt för de är ju bara torsdag?? Men den är uppen imorgon och då ska jag och mamma åka dit innan vi ska åka till Paris igen :) Pappa kör lopp där imorgon så vi ska sova i paris :) Faktiskt bland dom första gångerna vi har gjort de förutom om vi inte ska upp tidigt för att hinna med ett flyg men då sover vi på hotellet på flygplatsen ;)
Auktionerna
Hästbutiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0