Dagens ridpass

Chuck
Jag skrittade han runt lillslingan och et gick bra. Hade hackamoret på han så han var lättare att jobba med än igår när han hade bett.
Det var nästan inga travhästar ute så han var ganska lugn men i slutet när vi var på väg hem så hoppade han till för några saker.

Connie
Jag red han också runt lillslingan och det gick sådär, ibörjan när vi skulle svänga in till skogen så stannae han och vägrade gå framåt så jag var tvugen att "lura" han och ta nån stig istället. Sen gick et bra när vi kom till skogen, Travade och galopperade på första halvan och sen efter vägen travae jag och skrittade.
Han fick bara gå lite lugnt eftersom han ska gå hårdare imorgon:)
taggad chuck ;)


Kommentarer
Postat av: sofie ^^

har en dagens-blogg tävling

kika in och anmäl dig !

lycka till ! kram

2011-09-10 @ 20:08:43
URL: http://ssofiesvedby.blogg.se/
Postat av: viki

Sv; Okej, tack :)

åh Chuck är så söt!! :D <3

2011-09-10 @ 21:32:41
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0