Lördag

Idag har jag skrittat båda två, började med Chuck och det gick sådär. Han vara ganska okonsentrerad och lyssnade inte på mig utan han kollade på typ allt. När jag hade ridit i ca 10-20 min så blev han rädd för något och kastade sig åt sidan så jag flög av han, hade inte en chans att sitta kvar.. Efter det blev han lite stressad och ännu mera okensentrerad.

Med Connie gick det bättre, skrittade han en sväng på slätten och det gick bra. Red inte så jättelänge, bara 20 minuter eller nått sånt :)
Imorgon får båda två vila eller så rider jag 1 av dom.



Kommentarer
Postat av: Julia Sivén

Vad har hänt med dom eftersom dom bara skrittas? :(

2011-09-24 @ 21:37:51
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

ge mig tränset med pannbandet och schabraket :(

precis det jag vill ha :'(

2011-09-25 @ 11:13:11
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0