Svar på kommentar

fredrika om onsdag:
visst hade en av dina hästar haft skimmelcancer för ett tag sedan? kan du inte lägga upp en bild på hur knölen/knölarna såg ut då om han hade några?
Jag har själv en 16 årig skimmel med en knöl jag funderar lite kring..

-
Svar: Ja Connie har skimmelsjukan, hans knölar var i skrevet. Vi såg bara en stor men när dom opererade han hittade dom ca 7 stycken och den största var lika stor som ett plommon ungefär. Han har också massa knölar under svansen men dom är ganska små, jag tog inga bilder på knölarna när dom var bortplockade så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Och jag ska sälja mina hästar och min hästgård. Separationssorg. Jag hade drömmen att fortsätta och kunna jobba med hästar men en ridolycka satte stopp för det. Min gård finns presenterad på min blogg.

2011-09-14 @ 22:24:22
URL: http://limetreehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0