Svar på kommentar:


Anonym om kul liv..:
Kan du inte berätta hur du och Linda lärde känna varandra? :]
svar: Jo de kan jag väll men de blir kort fattat ;)
Jag och Linda har ju typ alltid setts på tävlingar upp över svergie (alltså övik, umeå, vännäs) sen för kanske 2 år sedan så träffades vi i Övik. Vi bodde på Scandic som ligger brevid Coop :) Och då skulle vi äta middag på hotellet och varje år när vi är i Övik så brukar vi gå över till Coop och ha vagn race ;) Men tyvärr var de bara jag och Linda som ville så vi gick dit och körde lite men dom blev sura och jag sög på att dra vagnen (åkte in i ALLT) så vi satte oss och kolla på nån barnfilm ;) Hahah.. Satt där ett tag sen jag vi tillbaka till hotellet med godis och sånt och satte oss på rummet ;) Riktigt mysigt hade vi :)
Sen började vi snacka mer och mer sen bestämde vi oss för att börja blogga tsm :) Sen tar vi alla chanser vi kan på lov och sånt för att träffas :) De är ju några timmar imellan ;)
Så nu vet du :D
hhahaha var tvungen ;)
hahahah kommer ihåg hur vi skratta åt den här bilden xd
hahahha!

Kommentarer
Postat av: Patricia

HEEEEJ!



Ville bara berätta att jag har börjat blogga igen på riktigt. Jag har just nu uppe bilder från helgens dressyrtävling, håller på och sälja en i princip oanvänd kingsland jacka som jag gärna vill få såld så fort som möjligt och så har jag dagens blogg idag, va med occh tävla vettja :D



Kram Patricia!

2011-09-28 @ 11:44:08
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0