Svar på kommentarer:

Izzanh om Hästar jag har/haft:
Bra inlägg! Väldigt intressant att läsa. Måste bara påpeka en sak jag stör mig på, hehe... Du använder ofta han när det ska vara honom. Försök att tänka på det ;)

svar: Haha jag vet ;) Hoppas ni inte stör er för mycket på de! Kommer från Sundsvall och här är vi expert på att byta ut honom- han och henne-hon ;) Och skriva lögge istället för ligga ;) Om de är nått annat om min dialekt så får ni gärna kommentera de så ska jag försöka tänka på de när jag bloggar :)

NellieB om Hästar jag har/haft:
Underbart hår har du! Vem e hästen du står m på sista bilden?

svar: Haha du är bland dom första som tycker de ;) Gulligt när jag var liten men nu tycker jag bara att de är jobbigt ;)
De är Prisma Hästak. (även kallad Grand och Gullan) Vi köpte henne men när vi fick hem henne såg vi att hon hade ett snett knä och dom får lätt pålagringar av de och kanske aldrig blir frisk. Sen var hon väldigt speciell... Tror inte att jag hade vågat rida henne förns efter någon månad! De verkade som att hon inte äns hade haft en sadel på sig! Dom hade inte äns lärt henne att duscha. Jag skulle göra de sista dagen och hon kastade sig iväg och kom lös på nått sätt men som tur var blev ingen skadad.

Men visst är hon gullig? :)




Kommentarer
Postat av: NellieB

Sjukt söt e hon. Tråkigt att d va så me henne.

2011-09-24 @ 16:59:06
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0