Svar

Lina :) om Tisdag:
Du ser ut att ha två väldigt härliga ponnyer :D Kan du inte berätta lite mer om dom i ett inlägg? :)
--

Vet inte riktigt vad jag ska berätta men Connie (Keep Me In Mind som han heter egentligen) är en connemara tror jag, han kom till Sverige från Irland för lite mindre än ett år sen och jag fick han den 22/23 december. Connie är född 1996 och har tävlat upp till msv typ.
Vet inte riktig vad jag ska berätta om han ;)

Chuck är importerad från holland, jag har haft han i lite mer än 2 år. Jag har tävlat upp till LA med han men han är ganska jobbig att tävla med och vi har haft ganska mycket problem med bett på han.
På tävling blir han ganska pigg och gör luftsprång innan hinderna så han komer fel så han river ganska ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0