Utrustning

Har tråkigt så jag tänkte skriva lite om min tävlingsutrustning ;)
Börjar med hästarnas:
Dom har en svart santa cruz sadel, tror den heter facundo. Connie har ett svart dyon träns från working collektion och Chuck har ett som jag inte vet märket på. Sen har jag 2 swarovski pannband som om har när dom tävlar, ett champange och ett silver, rött, blått.
När dom tävlar brukar jag oftast ha 2 st jw schabrak, ett rött och ett blått. Båda har matchande luvor till.
Har också ett blått gg med luva till tävling men jw schabraken används mest.

Sen till min:
Jag har en svart charles owen hjälm, svarta pioneer stövlar, har även blåa tretorn men dom har jag mest när jag rider hemma.
Sen brukar jag ha en blå kingsland tröja och en racesafe säkerhetsväst, under tröjan brukar jag ha en rosa skjorta eller vad man ska kalla det;) Vet inte vad det är för märke på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0