Utvärdering Gagnef

Haha jag vet att de var ett tag sedan tävlingarna var men aja ;)

Tävlingsbanan/Arenan:

Banorna: Mycket bra! Bra banor hela tiden och de var svårt men de ska de ju vara i nationell nivå :)
Underlaget: 
Tycker de var helt okej! Blev lite löst när de regnade men ändå bra! :)

Framhoppning/Framridning

Framridningen var i ridhuset men de var typ bara jag som red fram där för framhoppningarna var så stora ;) Men de var 2 framhoppningar och de var bra underlag på båda :) Och de är ett + att dom är stora :)

Uppstallning:
Stog uppstallad i ett stall som va 1km från tävlingarna men dom andra boxarna var sånna här mobila boxar och dom sa att de var lerigt där efter regent.

-
Veterinärbesiktning:
helt okej, de gick snabbt. Hon kände inget på hästen utan kollade bara och sen fick man springa
-
Cafeterian/Restaurangen:
De fanns 1 "caféteria" och en liten kiosk med godis men jag handlade inte så mycket men jag tyckte de verkade bra :)
-
Övrigt:
Bra tävling som var väl planerad. Roliga priser+ en goodibag eller hur de stavas? ;) Där fanns de knäckebröd åt hästarna, dalahäst godis, nån vitamin grej och lite tidningar :) De var roliga priser för de var inget som dom tog med bara för att ingen ville ha de. Jag fick tex 1 grep och jag kom 2:a och dom kostar väll 400-500 kr? :) Ända dåliga var att de var så små rosetter... mindre än en liten lokal tävling -.- aja.. Och Amanda Anger är bäst :D

4/5 stjärnor ;)






Kommentarer
Postat av: Amanda

Glöm inte: Amanda Anger är bäst! (y)

hahaha ;)

2011-09-20 @ 21:08:43
URL: http://amandaanger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0