Mitt 2011

Tänkte berätta lite kort om 2011(oturs året)...

Januari:
Tränade inför tävlingssäsongen tror jag ;)

Februari:
var i förenade arabemiraten(ras al khaima) på semester. Tävlade på hippo, första tävlingen med Connie. Kom 2a i LC och 3a i LB med han då. Chuck fick några slarv fel tror jag.


Mars:
Tävlade i skellefteå med båda, kom 2a i en LB med Connie. Tävlade sen i timrå med båda också, kom 4a i en LA med Connie.

April:
Började rida Chuck på hackamore och tävlade i sundsvall med båda. Kom 3a med Chuck i LB och Connie vägrade ut sig.
Isabella var här :)

Maj:
Tävlade med båda i vännäs. Vann en LB med Connie och kom 5a med Chuck i en LC med 22 fel i omhoppningen haha ;)
Chuck blir halt.

Juni:
Tävlade i vindeln med Connie och kommer 4a i en LB+5 och 2a med div 1 laget.
Connie blir opererad.

Juli:
Tävlade i stöcke och Chuck går omkull på framridningen och jag ramlar av och bryter stortån på min födelsedag.. Hoppar på krycker i 1 månad..


Augusti:
Tävlade på surf med båda och Isabella va här :)
Tävlade i vännäs med Connie, kom 2a i LC.
Chuck blev halt igen.

September:
Tävlade i lycksele med Connie.
Tar bort Chuck..

Oktober:
Köper Tristan:)


November:
??

December:
Tar bort Connie..
Vi får skoldatorer ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Otursår.. Stackare som fått tagit bort två hästar.. Vad har varit felet med dem? Kan du inte lägga upp fler bilder/filmer på dem båda?

2011-12-22 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0