önskelista

fyller år snart, så här ser min önskelista ut ;)
Animo ridbyxor, sjukt snygg! Inte överdrivet mycket heller på fickorna :)
-
Har tjatat om en sån här ett tag nu ;) Hoppas verkligen att jag får en!
-
Pioneer ridstövlar
-
Tävlings skjorta från kingsland
-
Lädergrimma från HV POLO
HV Polo grimma, Cricket sa att han ville ha den här ;)
-
en ny boxgardin. Satte dit mitt namn lite snabbt ;)
-
Flughuva från Veredus
Allround schabrak från Veredus
Veredus schabrak med matchade luva.
-
Union Jack stalltäcke från Whitaker
JW täcke
-
Förbeställ Exel Minichaps Croco från Dyon
chaps till mina jodhpurs ;)
-
Grimskaft - Dy'on Working Collection
Dyon grimskaft.
-
Träns från HV Polo
HV Polo träns
-
-
Så ser önskelistan ut ;)

Kommentarer
Postat av: Flippan

Billiga saker hörru:D:D

2011-10-31 @ 21:59:46
URL: http://teamborgh.devote.se
Postat av: Sarah

Såg att du önskade dig ett par Pioneer stövlar, och jag fick ett par på min födelsedag, men dom var jätte svåra att få tag på för att dom ska utgå!



Jag ville ha ett par bruna, så dom var väldigt svåra att få tag på, men det finns även inte så många svarta kvar heller, tyvärr! :/

2011-11-01 @ 16:00:31
URL: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0