Sommaren 2011

Fick lite "insperation" av Wilma ;)
Okej då får vi se om jag kommer ihåg allt ;)
Juni:
Den första tävlingen i Juni var Skogslotten i Norrköping där de gick bra! vann L/A, 2 ner i msv a och 1 ner i msv a men mycket nöjd med ritterna speciellt när de var 30+ alla dagar ;) Träffade mycket nya människor också :)


-Den andra tävlingen var på hemmaplan med Cricket som blev en riktig flopp. Vägrade ut oss av 2/3 klasser..


-Efter de var de på samma bana fast med Casse då jag bara hoppa MH och då blev jag 2:a :)


JULI

- Den första tävlingen i juli var Timrås nationella för båda, Casse så gick de sådär. Bäst var de i msv a:n då jag fick ett stopp men han kändes jätte bra! Med Cricket så gick de skit! Kom aldrig runt hela banan.


- Sen var det Näset efter de. Tävlade Cricket och hoppade 1m och 110. Gick riktigt bra! Kom runt hela banan (för första gången på länge) dock fick vi nå rivningar men var verkligen glad för jag visste hur jag skulle rida och han hade bjudning!


- Efter de blev de Östersund med båda. Den helgen var de Cricket som var stjärnan! Blev 2:a i 110 sen 3:a i 110 och sen en rivning på sista hindret i 115 men var sjukt nöjd med han! Bästa helgen på hela sommaren kan jag lova! Men Casse gick de inte lika bra, vägra ut oss i msv a och rev i L/A men till slut fick vi en 5e plats eller nått? Minns inte.

Otroligt söt bild den sista...

- Sen köpte vi ju Gullan som vi lämnade tillbaka... Väldigt synd för de var en super fin häst!



AUGUSTI

De var nästan inga tävlingar!
2 st, 1 med Casse och 1 med Cricket.

- Först åkte jag upp till Linda till Umeå och var och kollade på tävlingarna där och fotade :)


- Sen var de Matfors tävlingarna med Cricket som gick helt okej, fick 1 riv i 110 och sen vägrade ut i 120 men de såg skit bra ut till 6:an... Aja nya tag snart ;)


- Sen avslutade Augusti med hudik tävlingarna. Hoppade L/A, msv b och blev 2:a i msv b :)



Så var min sommar :D Hoppas ni gillade de för de tog 1 timme att göra inlägget ;)



Kommentarer
Postat av: signee

vrf lämnade du tillbaka Gullan?

2011-09-07 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0