2 veckor.....

heej:)

Idag var vi alltså på Kliniken och kollade Casse om det var något med honom och först då fick jag springa med han och sen gick vi in i det LILLA ridhuset där vi longerade han och då fick han både trava och galoppera inför vetrinären:) Och sen gick vi tillbaka och då böjade dom han några gånger och då hittade dom en halv grad halta på höger fram och då gav dom bedövning där och sen fick han gå och ställa sig i en box i 15 min och sen tog vi ut han igen och började böja han igen och då hittade dom 1 grad på båda frambena och så gav dom han spruta där vid koterna och fick bandage och sen fick han någon spruta i halsen som skulle hjälpa:) Sen åkte vi hem och då mockade jag och sen fick han ställa sig i boxen och där ska han stå i 2 dagar (Idag och imorgon;) och sen ska han gå ut i hagen men han får inte springa för då får han gå in en sjukhage och det vill vi inte så han får sköta sig;) Sen då krattade vi bort hö i höboden och sen tog vi in en ny bal:) Gick bättre än va jag trodde:) Så jag får bara skritta LITE med han i 2 veckor och sen återbesök då och hoppas att det är bättre:) Så ingen ridning:(( Aja skönt för han att få vila:)


bild på älsklingen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att han va halt :(

2010-08-10 @ 17:45:43
Postat av: Isabella Bergh

Ja:(

2010-08-10 @ 18:07:26
Postat av: isabelle winkvist

åh vad tråkigt, hoppas han blir bättre :)

2010-08-10 @ 19:32:51
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/
Postat av: /awa

Hoppas att han blir bra och att det inte var nåt allvarligt.

2010-08-10 @ 21:49:21
URL: http://awa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0