5 augusti

Idag red jag båda två, det regnade inatt och Chuck och Connie gick ute så dom var jätte rena när jag tog in dom.. 
Började med att rida Connie runt lillslingan och det gick bra, han var ganska pigg så det va bra. Avslutade med att galoppera två vändor i sanden och han tyckte det var lite jobbigt men annars gick det bra:)

Red Chuck efter och då hade det slutat regnat, han var iallafall super pigg och jobbig. När jag skulle trava med han så började han galoppera i kort galopp hela tiden och det är jätte jobbigt, sen när jag skulle galoppera så gick han i jätte kort galopp och ville inte länga på steget utan att börja bocka osv...
Red i backen 2 vändor och sen i vända i sanden i galopp och han blev knappt trött.. Unda var ponnyn får all energi ifrån??




Kommentarer
Postat av: Matilda

Guuuud vilken fin header!!! :D

2011-08-05 @ 21:39:35
URL: http://matildaochester.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Riktigt fin blogg! :)

2011-08-06 @ 00:34:52
URL: http://lovisalagrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0