Resultat Timrå

Hej hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat men har ju varit tävlingar hela helgen och jag har kommit hem 8 på kvällen och varit skit trött så jag har inte haft någon lust att blogga ;)

Lördag: Casse= hoppade L/A och då red jag som en b-ponny galning ;) ville verkligen vinna men jag satsade liite för mycket.. Tog för snäv sväng in i kombinationen så han red, men är nöjd med han! msv b= (ridsport pony cup) kändes bra, 6an till 7an var det trippel till räcke med 5 galoppsprång imellan men jag tog igen lite sent så det blev nära så han rev..
Cricket= hoppade 110, kändes jätte bra och sen på första i omhopphoppningen så stanna han utan anledning (igen)...

Söndag: Casse= hoppade msv a och de kändes ganska bra,fick typ inte nån känsla på nått hinder men han ställde upp! men sen var det en oxer till trekombionation där de var 6 språng där jag red på och han fattade att de inte gick så det blev ett stop, men skit nöjd! och han rev inte! :D Nästa gång då f*n! :D
-
Cricket= hoppade 120, gick skit på framhoppningen, stannade 4 ggr.. men jag bestämde mig för att gå in på banan och om det inte kändes bra skulle jag utgå. Kom till ettan, han var skit stark så jag hållde igen lite och han stannade, tänkte att jag skulle ta det igen och om han hoppade skulle jag utgå så jag var lätt i handen o så men han stannade.. sjukt less på de här nu!

Funderar på att köpa den här bilden....? :)



Kommentarer
Postat av: Alina

i våras så stannade otto också , innan han blev skadad . varken jag eller någon av mina tränare hittade något exakt fel på min ridning , och otto hade inte ont . men så en dag när jag hoppade runt hemma så märkte jag att jag hade stirrat mig blå på hindrena , och att det var anledningen till att han stannade ! och efter jag hade insett det så ställde jag upp en oxer på 120 som vi stutsade över .

det jag vill säga med den här texten är att det kanske kan vara något liitet liitet fel i din ridning , som att cricket kanske är väldigt känslig mot ryttarens känsla , om du känner dig lite osäker på honom så kanske han känner det direkt och slår på en tvärnit ? ingen kritik , bara delar med mig av lite erfarenheter , hoppas de kan hjälpa (:

2011-07-04 @ 07:40:36
Postat av: Johanna

Den där bilden var jätte fin! :D köp den! ;)



SV; tack!!

2011-07-04 @ 17:28:02
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Wilma Kullström

jag o valle stannade ut oss i ungefär hälften av starterna vi gjorde förra året :P i varenda LB förutom tre!

2011-07-04 @ 18:23:43
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0