Vännäs dag 2

Chuck LC+5: 5a
Han gick jätte bra i grunden, hoppade bra på nästan alla hinder sen i omhoppningen så satsade jag lite till första som var en trippel så då rev han den sen krachade han igenom en oxer och jag hamnade framför sadeln.. sen vet jag inte om han rev sista, men det var typ bara 5 nollor i grunden så jag kom 5a.

Chuck LB: 4 fel
Han var lite segare den här klassen, han gick bra 1 2 3 4 sen hade han för dålig galopp till 5an så då stannade han på det, men annars gick det väl ganska bra.

Connie LB: 4 fel
Vi provade en annan sadel på han idag för att se om det är sadeln han inte gillar och han sprakde bara en gång på framhoppningen idag och sen ingenting på banan så det kan vara sadeln. Men han gick väl ganska bra på banan, fast han går ganska segt så då vägrade han på ett hinder, men annars gick han okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0