packat klart

Har äntligen packat klart, en hel stor resväska har de tagit men nu är alla ridgrejor och vanliga kläder med (måste bara hitta kingsland tröjan....)
-
Jag vet inte hur de kommer bli med bloggningen när jag är borta, kanske mobilbloggar ibland om de inte finns nått internet men annars om de finns internet så bloggar jag när jag kan :) Datorn och kameran följer självklart med!
Ska bli grymt roligt! Är hur taggad som helst!
-
Flyget går halv 9 imorgon och måste upp 6 typ? tidigt iaf ;)
Hörs så snart som möjligt! :D
Söt häst man har :))

Kommentarer
Postat av: patricia

svar: åh va kul, jag tror inte vi kommer åka dit i år :(

2011-10-08 @ 00:12:55
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lägger ner 60 kr, och tjäna sedan hur mycket pengar som helst! Och JA de funkar verkligen! Super enkelt!



Läs här på min blogg hur: www.hannarydholm.myshowroom.se

2011-10-08 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0