Beställer istället

Idag red jag båda, Cricket i backen och Casse i paddoken och hoppade lite :) Båda kändes jätte fin! :D
Typ 4 timmar i stallet idag? ;d Aja är man hästtjej så är man :D
Sen åkte vi in till Equeen och skulle köpa Dyon tränset och jag säger bara att de var första gången som jag aldrig har köpt nått där... Hittade faktiskt inget roligt. Så jag bestämde mig för att beställa tränset från Chevalridsport istället :)
Har typ inga nya bilder xd
Typ 1 år gammal bild xd Hahaha älska pannluggen! Och vi ska inte nämna hur jag ser ut!



Kommentarer
Postat av: Amanda Anger

sv. Lätt att vi gör om det! :D <3



haha joo men fett kul med en skimmel man lär tvätta 24/7 :D... eller? ;)

2011-08-09 @ 22:45:49
URL: http://amandaanger.blogg.se/
Postat av: Amanda Anger

sv. haha nja typ 8 x) <3

2011-08-09 @ 22:51:51
URL: http://amandaanger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0