Onsdag

Ska snart åka till stallet, Chuck ska ridas dressyr sen kanske jag avslutar med att galoppera lite i sanden. Sen ikväll ska vi åka och träna med Connie i stöcke, kanske hoppar nått språng då också vi får se:)

När vi åker till stallet ska vi åka på shoppen och hämta Connies träns som kom igår :D

Igår gick mina pioneer stövlar sönder eller inte igår men jag märkte det då, tror det blev när jag ramlade av Chuck och bröt tån för dom tryckte jätte mycket där och det var nertryckt där tån är. Måste ha landat på en sten eller nått för hur skulle det annars kunnat bli intryckt för det är ju hårt längt ut på stöveln...


Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson ♥

följa varandras bloggar ? :D

2011-08-03 @ 12:01:44
URL: http://heestochfoto.blogg.se/
Postat av: NellieB

Bröt du tån!? Stackars dej. Måste gjort sjukt ont.

Måste du ha gips elr va gör man åt d?

2011-08-03 @ 16:54:15
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0