förlåt

förlåt för sämst uppdatering från mig. Men dom senaste dagarna har verkligen helt fulla!
onsdag: Skola sen hade vi intag på hästarna sen mocka åt Casse. Vidare hem, duscha,platta hår,äta,sminka osv. Sen var de julshow kl 7 som höll på i 3 timmar. Sen sov vi på skolan jag, emelie, julia,olivia,julia,ebba,kim,lina, emma, freya, matilda och louisa.
Jag och kusin emelie (tavlingsryttarninorr.blogg.se) hennes bild också ;)
sen resten av bilderna är julias :) (bergiusss.devote.se)
tur man är så söt....;)
One piece gänget?
nån indianlek haha, helt blå på knäna efter den ;)
Pappa bjöd oss på 5 pizzor efter, tjockt eller vad? :D
äre gott kim? ;)
Orkar ibland inte bara blogga om hästsaker ibland så ni får stå ut med random inlägg ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0