förstår inte?

Förstår verkligen inte vad Svenska ridsport förbundet tänker med nu? Seriöst, alla tävlings saker man har måste läggas på hyllan och vad ska man tävla med? Man villl ju ändå ha liiiite klass när man tävlar! Eller hur fint är de att tävla i tejp? Blir så j*vla förbannad! Nu när de är jul och alla får säkert nya fina saker men va händer med dom då? Tejp eller hyllan?
Varför ska dom bara hålla på och ändra? Låt det vara som de är!!!
Förstår dom inte att dom kommer förlora flera styckna medlemmar?
KOM IGEN, GILLA DEN HÄR SIDAN PÅ FACEBOOK

OCH SKRIV UNDER HÄR!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: sara´s blogg!<3

Jätte fin blogg verkligen...

Kan du/ni göra en headers t mig? :)

Snälla!

KRAM! (tacksam för svar)

2011-12-24 @ 09:47:39
URL: http://bloggarennn.blogg.se/
Postat av: signe

vaaa jag fattar inte..? Får man inte använda utrustning eller vaddå? Isåfall är det det sämsta jag hört... :/

2011-12-25 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0