Leif Hall träning

Bloggade inte igår för jag hade träning halv 2 så jag fick gå tidigare från skolan :) Tränade med Casse först och sen halv 8 så tränade jag med Cricket :) Vi dröjde vi över med 1 timme så vi tränade i 2 och en halv timme :s kom hem halv 12 och då gick man bara och la sig ;) Idag klev man upp halv 7 och sen 8 var de träning med Cricket och det gick bra!:) Sen stannad jag kvar pch hjälpe till när den andra gruppen tränade och sen kom mamma med Casse och tränade med han:) Gick jätte bra och Leif tyckte inte att vi skulle ändra nått!:D har inga bilder nu men ska se om jag kan fixa några :))




Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej bella !



vore super om du kunde lägga till mig på msn snarast, behöver komma i kontakt med dig .

ha det bra sålänge! älskar bloggen!

2011-01-23 @ 11:17:29
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0