Hackamore?

Ja idag ska man alltså hoppa med Cricket på hackamore! Hej idag är den sista dagen jag kommer att leva... nej men typ ;) Han är ju helt galen i vanligt tredelat bett :o Aja värt ett försök ;) Mamma försöker att intala mig att de är stark på sitt sätt så jag får väll ta och lita på henne...

Idag släpptes i alla fall Casse och Cricket uts i stora hagarna med myyyycket gräs! Gissa om dom blev glad? ;) Men Cricket är så himla irriterad på flugorna så han sken galopperade minst 10 varv runt hagen... och då är jag seriös. Så jag tog in han och han var helt genom blöt för han svettades så mycket! Gick och duschade han på en gång ;) Han och Casse fick vara inne en stund och sen kom mamma med flugtäcke hon köpte till han och släppte ut dom igen :) Hoppas de hjälper!
Skit bra bilder! Bäst kvalité! Det var en ström grej till hagen och de är den som jag har försökt att få bort lite snabbt ;)
Haha aa men ni fattar ;)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

haha någon som tyckte det va kul? ;)

2011-07-07 @ 23:10:33
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0