Blev inte som planerat...

Dagen blev inte som jag hade planerat, jag kom hem från skolavslutningen vid 10 tiden och då åt jag tårta o så sen gick jag och la mig för jag var så himmla trött, vaknade av att jag hade skiiit ont i magen så där förstördes hela dagen.. jag började må bättre vid 4 tiden men jag var hur yr som helst så jag gick och la mig igen till 6 och jag mår sådär nu.. Det blev ingen ridning idag tyvär... Inga bilder eller filmer från stallet heller men jag ska försöka fixa det imorgon om jag mår bättre :)

Föresten så i morse åkte Cricket ner till Sala och blev uppkollad av en som brukar kolla upp hästar och han sa att det var vänster fram som var problemet och de var armbågen så han hade egentligen ont och det var därför han inte ville hoppa.. Känner mig dum, men endå, hur skulle jag kunna veta att han hade ont? Ingen visste.. Aja de är 3 veckor tills nästa tävling så jag får börja träna upp han igen :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Ja, dina hästar också !!:)<3

2011-06-15 @ 01:59:18
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/
Postat av: Maya

Jäklar vilken fin bild!!

2011-06-15 @ 12:54:30
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0