hhaha fult

Vaknade av att pappa väkte mig och sa att de var en get i stallet :s Får ca en vecka sedan hade en get ramlat ut ur en transport för nån lucka eller nått var öppen (ja de låter lite konstigt jag vet ;) Men sen har ingen sett den förns idag. Pappa och några häst skötare var upp till backen och körde intervaller där då dom såg geten framför dom. Den blev ju skit rädd och sprang enda upp till toppen till backen (de är inte lätt heller) Sen när dom skulle ut igen med andra hästar hände de samma sak och sedan hade den ställt sig vit höblarna utanför stallet och ätit ;) Tycker synd om den...
Aja pappa ringde polisen så dom skulle komma men sen vet jag inget mer ;)


Google bild.

Idag ska jag rida Casse. Blir nog på travbanan:)


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Jo, jag har inte använt min dunjacka på länge nu pga att det är sol och plusgrader. Rider bara i min softshell jacka nu. Också från Kingsland som jag gillar skarpt! Sen ibland en fleecejacka under fall det är lite kallare.

2011-03-10 @ 12:20:56
URL: http://willbetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0