6 maj

Idag så fick båda två gå i skritten i ca 40 minuter medans jag smörjde, eller jag smörjde bara sadeln och sen smörjde mamma resten.
Efter dom hade gått där så duschade jag av dom och shamponerade och sånna saker, efter att båda hade blivit rena så knoppade jag Connie så nu är han snygg, knopparna blev väl ganska okej fast han kommer säkert göra sönder några inatt..
Sen så kom stövlarna idag men då hade leverantörerna skickat fel så jag fick medium och normala i skaftet iställer för small och höga så dom skulle skicka nya. Får väl rida i tretorna imorgon...

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

söt bild :P

2011-05-06 @ 22:32:19
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0