Bildbomb från malin del 1!

Första kvällen då Cricke fick en hage :) Mycket nya spännande saker ;)
Söt Dunder (Dunder O'brak heter han ;D )
H&M Reveur de Hurtebise "räven"
Actris :D
Bus i boxen ;)
Så här såg de ut där jag bodde med dom andra häst skötarna :D Om man går ner för trappan som är dörren ut och sen är de typ 6m till stallet ;)
Kök och sånt. Huset är i samma byggnad som ridhuset så man ser ut där ganska lätt ;)
Mitt rum ;)
Stallet:
"städskrubb" med toa och kaffebryggare ;)
"tävlingssadelkammare" där alla stora rosetter hänger och tävlings träns
En snygg tavla som hänger när man kommer in i stallet :D
Den vanliga sadelkammaren
Ordning och reda!
Fodret
Mitt snygga skåp;) Lite snygga och stora skåp hon har? :o
Den här snyggingen åkte vi med till tävlingarna
Nöjda hästar på tävlingarna
Sara kom också med ;)
Mer bilder kommer från tävlingen kommer inom kort! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va kul ! :D

2011-05-25 @ 21:50:11
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

fan va snygg buss ;o

2011-05-26 @ 20:39:29
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0