Frågor

Många ställer olika frågor så jag svarar på de här så ni slipper fråga ;)
Red du någon av malins hästar?

svar: Ja men bara skritta ut och trava lite men de var underbart<3

Tog du med en egen häst?

svar: Ja jag tog med Cricket

Tränade du för malin? :o

svar: Ja 3 gånger för henne och 1 gång för hennes tränare Peter :)

Hur kunde du få en praktikplats där?

svar: Pappa kände henne från några år tillbaka :)

Hur länge var du där?

svar: 9 dagar :)


Hahaha jag var ledsen när mamma åkte hem och lämnade mig men de var tuffare när jag själv skulle åka hem :( Ush när malin kramade mig hej då bara kom tårarna ;) haha så typsikt mig ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0