Hemma från malin!

Tjena alla underbara läsare!
Har haft de helt underbart hos malin! Gjort så mycket roligt och saker man knappt kunde drömma om!
Under tiden jag har varit borta så är det många som har frågat vad jag har fått gjort så sånt så jag gör ett litet schema från dagen:
06:30- Vara i stallet och morgon fodra med krafft och hö
06:40- Ta av 6 hästar täcken och sätta på skydd
ca 06:50- gå ut med hästarna till skrittmaskinen
06:55- mocka alla boxar och sopa
08.00- Ta ut hästarna från skritten och byta så de andra gänget med hästar går
08:05- äta frukost
09:00- ta in hästarna och sätta på täckerna igen och släppa ut några
09:15- Malin kommer och rider
förmiddan- man borstar hästar åt malin och släpper ut och kanske hjälpe henne om hon ska hoppa
13:00- Lunch som hennes pappa gör
eftermiddan- tar in hästar och borstar och rycktar noga
17:00- Fodrar kväll

Bilder:

Det underbara stallet <3

Duschspiltorna med solarium grej uppe i taket ;)

Söt Uffe <3 Helt kär i han!

Cissko (?)
Mongo Olle <3
Min bästa vän! :D H&M Actris :D
Säger som nellie berntsson, så topclass ;)
En till bildbomb kommer snart :D
FRÅGA PÅ OM NI UNDRAR NÅTT!! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

asså gud va coolt!;o jag är sjukt avis på dig nu!:( ;D

2011-05-25 @ 20:26:49
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: danielle

är sjukt avis ! ;) varför var du hos henne ? , hur fickdu tag i henne ? ;)<3

2011-05-25 @ 21:35:16
URL: http://elitsatsning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0