Resultat vännäs

Chuck LB: 4 fel
Han gick jätte bra på framhoppningen, kom perfekt på både räcket och oxern, sen när vi gick in på banan blev han jätte stark och då kom han nära och rev ett. Jag är inte så jättenöjd med han men det var ju första ute tävlingen också.

Connie LB: 0+0 VINST
Var nolla i grunden, kanske inte bästa rundan men vi var nolla iaf. Han sprarkade några gånger och sen sprang han ganska sakta men han tog sig över hindrerna iaf. Det var en A1:a så då var det omhoppning efter alla och det var bara 5 stycken som var felfria i grunden, satsade inte nå mycket men jag var ända nollan så det var nog ganska bra att jag inte satsade så mycket.

Connie LA: Ute
Han sprang alldeles för sakta och han kommer inte över 110 hinder med den lilla farten han har. Så fort man vill att han ska gå fortare så sparkar han, om han bara slutar sparka och ökar farten skulle han ju klara det lätt som en plätt.


Imorgon hoppar Chuck LC+5 och LB och Connie hoppar bara en LB :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0