Cricket historia

Fick en kommentar om att jag skulle berätta om hur jag hittade Cricket och vad han hade gjort innan han kom till mig så här kommer de :)
-

De började med att jag satt och kollade på stor hästar (mest bara för skoj) Skulle egentligen inte ha någon. Sen hittade jag Cricket. 14 år, hoppat 140. Stod i Göteborg hos Es-jumping. Visade mamma filmerna och hon tyckte de såg bra ut.Så vi mejlade och bad om bilder på han exiör (?)
<span style=
annonsbild
Bilden dom skickade.
Men vi visade bilden för bossen (pappa) och han gillade hästen, så måndagen den 6:e september köpte vi han, och fredagen den 9:e kom han :) Så vi provred han alltså inte. Jag hade aldrig ridit storhäst mer än nån gång på mammas lektioner så de var nått helt nytt.
första gången jag red Cricket<3
några gammla bilder från första tiden,
<a href=
<div style=
Första gången vi hoppade, han var helt galen ;)
Jag kommer ihåg hur jag sa till mamma:
- hur f*n ska de här gå på tävling!?
Hon bara skrattade ;)
Första tävlingen blev en klubbtävling där vi kom 2:a :)
0 fel och 2a idag på klubbis:)
<p><a href=
<font face="trebuchet ms">Hej jag heter Isabella bergh och jag är märkesnörd</font>

Kommentarer
Postat av: egg

sv: Vet. borde bli diktskrivare!!!!!!!!!!!!!!!!!



och nej, jag får klaga hur mkt jag vill för alla jävla snö statusar har gjort mig på dåligt humör

2011-11-27 @ 19:04:07
Postat av: Elin

Kan du inte berätta om casse också?:-)

2011-11-27 @ 19:52:58
Postat av: Melissa

Hejsan! Vilka härliga minnen, det är alltid lika kul att titta tillbaka på bilder och minnen med sin häst. :)

Men jag har precis dragit igång "dagens blogg", var med och tävla om att få en länkning inför mina 200 läsare! :)

Kram!

2011-11-30 @ 12:14:43
URL: http://petrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0