om 1 vecka

Nyss varit på fest hos min kompis som fyllde år, hade skit roligt :) Och de är bara lite folk som har facerapat mig och allt dom har gjort... Men hade kul iaf :)
-
Idag red jag ut på Casse, han har ju inte gått på ca 2 veckor utan bara skrittats och travat så ni kan ju gissa om han blev glad över att galoppera? ;) Cricket fick vila idag men ska ridas imorgon :)
-
Om 1 vecka så är jag längst ner i sverige och har ***** en skit fin *** ;) Spännade? Sen är de prao hos maria! Taggad som tuuusan!
Natti bloggen
Cricket hos malin





Kommentarer
Postat av: fredrika l

Är cricket också krubbitare? Syftade på remmen..?

2011-10-02 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0