Första dagen

Första dagen avklarad! Har inte gjort så mycket... kl 5 klev jag upp imorse och åkte tåg i 4 timmar till stockholm sen vänta i nån timme där och sen flyget till Frankrike. Sen vidare med en buss vi har hyrt till Deauville :) Först gjorde vi ingenting sen åkte jag, mamma och wille till hästakutionerna där pappa och hästägarna redan var och pappa köpte 2 hästar :) han är verkligen super nöjd! Sen vid kl 11 så skulle vi åka in till en resturang där vi hade bokat bord men dom hade stängt?? Så vi har stått och väntat i 1 timme på en taxi och har inte ätit nått... Tur att man har hotellfrukost imorgon då ;)
-
Imorgon ska i byta hotell till de riktiga, bor på nått konstigt nu. Typ franska Scandic?? Linda har sett de och hon håller med ;) Då ska vi byta till Golf hotellet som jag visade :) Sen ska vi på mer akutioner och sen ska jag shoppa lös i kingsland butiken som finns här! Hoppas dom har vinter collectionen! ;)
Hörs mer imorgon :)
Bild från framhoppningen i Gagnef tagen av Matilda Nerell :)

Kommentarer
Postat av: Anger

Vad jobbar din pappa med? ;)

2011-09-15 @ 07:35:52
URL: http://amandaanger.blogg.se/
Postat av: danielle

haha där är ju maggan ju ;))

2011-09-15 @ 15:57:25
URL: http://danielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0