onsdag

Efter skolan idag åkte jag och mamma till Birger med Connie, så han fick kolla på hans utslag eller vad man kan kalla det. Han visste inte vad det va men vi ska typ ta blodprov och något annat. Sen pratade dom lite om Chuck och så..

Jag hade tänkt att skritta Chuck en sväng när vi kom tillbaka men då började det att SPÖregna och det håller fortförande på så då hade jag ingen lust att åka ut och skritta med han.
Imorgon slutar jag halv 4 men jag ska försöka att hinna rida Connie eftersom han ska tävla på lördag, jag tror att jag ska rida han några intervaller i backen eller på rakbanan. :)
'
Nu ska jag plugga lite till idrottsprovet och so provet som är nästa vecka, båda är samma dag skojj..



Kommentarer
Postat av: fredrika

visst hade en av dina hästar haft skimmelcancer för ett tag sedan? kan du inte lägga upp en bild på hur knölen/knölarna såg ut då om han hade några?

Jag har själv en 16 årig skimmel med en knöl jag funderar lite kring...

2011-09-14 @ 21:13:19
Postat av: amanda

snygg blogg!!

skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå :)

www.sweetfield.blogg.se

TACK!

2011-09-16 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0