Tisdag

Idag red jag bara Connie, Chuck fick en vilodag.
Jag red han runt långslingan och det gick ganska bra, men ibörjan ville han inte gå fram så då gick han i jättekort galopp istället för i trav men sen när vi ridit i kanske 10 minuter började han gå bättre. Jag galopperade ganska mycket med han och han blev inte så jätte,jätte trött. :)

När vi var på väg hem och han gick i normal galopp så blev han rädd för något på höger sidan och hoppade till vänster och sen hoppade han tillbaka igen för han blev rädd för nått på vänstersida och då höll jag på att flyga av. Det är ganska jobbigt när han gör så..

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Du ser ut att ha två väldigt härliga ponnyer :D Kan du inte berätta lite mer om dom i ett inlägg? :)

2011-09-06 @ 22:24:50
URL: http://linawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0