Isabella slutar blogga här

Ja som rubriken lyder så kommer jag sluta blogga här pga olika anledningar.

Dels för att saker förändras, jag känner att vi inte kan komma längre med bloggen. Men jag tycker verkligen att de har varit jätte roligt att blogga här tillsammans med Linda :) Ett riktigt team har vi varit! Trodde iaf inte att vi skulle komma så här långt när vi började :) Hoppas att ni tyckte att de var lika roligt att läsa som de var för mig att skriva :)
Tack också Nellie Berntsson och Ponnybrudarna för grymma länkningar!
Ett tag fram över kommer jag nu blogga på SBjumpers.blogg.se
Cassechuck då:


Cassechuck nu:

















Tack för att du finns Linda<3

Linda kommer nog fortsätta blogga så ni får stanna kvar och kommentera mycket! :)

Tack för mig!



Kommentarer
Postat av: eggis

du sa "cc går alltid först" ................

:'(

känn DISSEN!

2012-01-11 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0