-

Hejsan alla glada:)

Skrev inget igår för jag hade ingen dator;)

Torsdag:

var hemma och tråkade till kl 2 typ och då kom mamma och hämtade oss och då åkte vi in till Bergsåker och var där och åt där och sen skjusade mamma Wille till fotbollen och då följde jag med fast dom släppte av mig vid stallet:) När jag kom dit så mockade jag,fyllde på vatten,packade hö och sen borstade jag han:) han tyckte det var jätte mysigt!:) Sen då klippte jag öronen på han (som han inte uppskattar) men jag var tvungen för det var rena djungeln där;) sen kom mamma och hämtde mig och sen åkte vi och hämtade Wille på träningen:) Sen åkte vi hem och där tog jag kvälls fika och kollade på hästannonser på Hastnet:) Hittade en as fin storhäst!:D men den var skit dyr.... 1,5 miljoner.... (ska låte lite bortskämd här) men jag ska försöka tjata på pappa x)

Fredag:
Klockan är inte så mycket men jag skriver vad jag tänkte göra idag:)

Först åkte till stallet och ta hand om Casse och sen ska jag och mamma gå på stan och handla tills skolan börjar:) Sen vet jag väl inte riktigt;) Aja bloggar väl mer ikväll:)

Tänkte bara lägga in lite bilder sen när jag provred Casse och lägga dit en film och bilder på när han kom:D

När jag provred han i Malmö:)

hehe pappa ville att vi skulle ta kort på han såhär och skicka till han;)



Film:) RIDER FAN SKIR FULT!:o


När han kom:) (I hästbussen)

När jag lastade ut han:)

När han fick komma in i stallet och äta:)

det var allt:)

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Hur gammal var han på filmen?

Såg ganska oruttinerad ut :)

2010-08-30 @ 19:09:27
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0