Ingen rubrik;)

Hejsan!:}
fredag:

Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade inte tillgång till dator;) För när jag vaknade åkte vi typ direkt till stallet och där hållde dom på att tvätta stallet så då mockade man och hädde in allt spån i boxen till sen stor hög i mitten;) Och sen tog man bort allt som hänge på boxen:) Sen tråkade jag lite med Sara och sen gick hon med Salsa (hennes häst), jag och Casse på en promenad upp till ridskolan och där blev dom lite kära:') Hahaha... kolla på bilderna;D Men i alla fall sen när vi gick tillbaka och släppde ut dom i hagen igen så kunde jag sprida ut spånet igen och hänga upp alla saker igen:) Sen kom pappa och hämtade mig och jag följde med han på Bergsåker travet:) Gick inge bra.....


tvättade stallet:)


Hahha Casse blev lite kär;)


hahahha xD




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt:)

2010-08-14 @ 17:40:25
Postat av: Sandra

Sweetie:)

2010-08-14 @ 19:26:20
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0