Resultat

Tuttis
LB+5: 0+4 fel, 5a
Han känndes jätte fin i grunden men sen i omhoppningen så red jag lite för fort så då rev han ett räcke, om vi inte hade rivit det hade vi kommit 2a istället för 5a :)

LA:  4 fel, 4a
Han var nästan ännu bättre i den här klassen och han hoppade jätte bra, näst sista hindret var en bred trippel så jag smackade på han lite där och då han jag inte få tillbaka han så då gick det för fort över sista så han rev det. Det var fyra placerade och det var tre som kom till omhoppning, jag var bästa fyra felare så jag kom 4a :)

Chuck
LA: 8 fel
Började redan dåligt på framhoppningen att han kom nära på oxern varje gång så sen när jag gick in på banan så rev han första hindret för han kom för nära sen tittade han lite på ett och då rev han det men han hoppade bra och känndes fin förutom dom dära 2 rivningarna.

Bilder på båda kommer nog senare(:


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; ja det kan vi :)

2010-08-08 @ 20:28:32
URL: http://horsejumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0