surf dag 2

Hoppade först en LC+5 med Chuck och han känndes jätte bra, inge tittig eller nått sånt.. Rev sista hindret i grunden men det var mitt fel, hade ingen galopp så han kom jätte nära och rev med frambenen.

Sen hoppade jag en LB med Tuttis och det var en A:1a och då gick vi nolla och i omhoppningen missade jag en sväng sen så snubblade han i sista så han rev det men jag är ändå nöjd :)

Efter det var det LA+5 med Chuck och han vägrade på andra hindret för det var konstig sväng dit och sen så hade jag ingen galopp, sen rev han ett men han hoppade bra och var högt över osv:)

Hoppar LB+5 och LA med Tuttis imorgon och LA med Chuck :)

Har inga bilder än men det kommer väl senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0