---------

hej jätte ledsen över att jag inte har bloggat på jätte länge men det har vare skit mycket nu och jag har inte haft tid... Men ska försöka bli bättre:)

I onsdags var det träning med Cricket och jag tycker det gick bra!:) Han sprang inte iväg lika mycket:)
¨
En kort film från när vi små hoppade:)


Idag red jag Casse i djupsnön och då galopperade jag upp för en backe i galopp och då snubblade han och eftersom jag red i täckbyxor och termotäcke så ramlade jag av;) Men han är så snäll så han stannade när han såg att jag ramlade av:)

Imorgon rider jag nog både Cricket och Casse och kanske julpynta stallet:)

Ha det bra!:)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV:Vill ni göra en till mig ? tar ni betalt ? elr vill ni ha länkning ?

2010-12-03 @ 20:56:51
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0