Onsdag

Hejsan!:)

Förlåt för dålig uppdatering från mig men har haft dataförbud (Som jag tycker vi inte ska gå in på;) Och sen har jag varit på mormors och plast morfars ö och varit där i 2 dagar:) Men jag tänkte ladda upp bilder från när Linda tog kort på mig i förrgår och visa film:)


 

Idag:

Kom jag hem från ön och åkte till stallet direkt och där mockade jag och sen red jag barbacka:) Gick jätte bra! Han lyssnade bra och jag flög inte upp och ner i galoppen som jag brukar göra;) Sen gjorde jag lite övningar på små hinder och då tog jag först 5 normala galopp språng och sen tog jag 6 korta och sen ökade jag till 4 och sen gick tillbaka på 6 och hållde på sådär;))

Men nu kommer bilderna:)






Orkar inte lägga in ALLA bilder;)
Men kommentera gärna:))

//Isabella Bergh


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder=)

2010-07-28 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0