Flyttat!

Hejsan!

Idag vaknade man kl 9 och bytte om och sen for till stallet och gjorde klart allt för vi skulle flytta Casse ner till Classe. (Ett stall som ligger nedanför SRK) Kom dit och vi gick igenom allt och vart han skulle stå och vart mitt skåp var och jag fick den sidan jag ville ha;) Det är två sidor när man kommer in till stallet och typ alla ponny ryttare (utom Moa) har på högra sidan;) Sen tog vi ut Casse ur transporten och ställde han i boxen. Han fick vänta med att gå ut i hagen för Godins som äger Ture som Casse skulle dela hage med skulle vara med när vi släppte dom tillsammans:) Väntade typ 1 timme och då packade jag upp alla saker och fixade mat:) Sen kom dom och vi släppte ut dom och det gick bra! (y) Sen åkte vi och åt på Volvo (En resturang som heter det) Och sen släppte mamma av mig i stallet och då tog jag in Casse och borstade han och sen skrittade jag ut:) Mysigt var det! Sen kom vi tillbaka och så borsta jag Casse och släppte ut han igen:) Sen kom pappa och hämtade mig:D Känns konstigt att inte ha han "hemma" eller vad man ska säga, men det känns endå bra att han har det så bra där!:)

Nu kommer film från Umeå! Från msv b:

 



//Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0