msv a

Hejsan!

Idag vaknade man vid 9 igen för jag skulle åka med mamma när hon skulle klippa sig men hon skulle släppa av mig i stallet:) Och där började jag med att mocka och sen packa mat och sen fyllde jag på vatten och sen väntade jag på att Casse skulle äta upp sitt hö och sen gick jag och hämtade han i hagen. Och när jag hämtade han så stog han och Ture och kliade varandra! :') Men jag tog in han i alla fall och började borsta och sen sadla och tränsa och sen gick jag till paddoken och trimmade lite (dressyr) och sen gjorde jag en liten slinga men några hinder (På kanske 40 cm) Och skulle byta galopp över dom och det gick jätte bra!:) Sen gick vi tillbaka och då duschade jag han och sen fick han gå ut och då kom mamma och hämtade mig;) Sen har det inte hänt så mycket:)) Tänkte lägga upp en ny film men kan inte lägga upp den på youtube:s Aja ha de bäst!

OBS!

JAG GLÖMDE ATT BERÄTTA ATT JAG KANSKE SKA TÄVLA MSV A PÅ LÖRDAG PÅ NÄSET!:D


//Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0