Förlåt!♥

Hej!

Förlåt för att jag har varit så dålig på att skriva..Har varit med kompis och har inte haft tid.. Men nu skriver jag ett litet:) I tisdags var jag och hälsade på hos min gammla B-ponny Holly som bor i Timrå:) Hon mådde bra!:D Lite tjock bara ;) Men hon är fortfarande min lilla tjurtantiga tjockis<3 Nu (Efter ett år) Fattar jag att jag aldrig kommer tävla henne igen och att jag aldrig kommer att rida henne igen och det viktigaste är att hon aldrig mer kommer att vara min....♥ Vi har gjort så mycket tillsammans.. Hon lyssnar alltid på mig och skulle aldrig göra mig illa.... Aaa men sen efter då åkte jag till en kompis och har sovit där i 2 nätter :) Men nu ska jag äta och sen ska jag vänta tills hon kommer och då ska jag rida ;) Bara för att jävlas ;) Och hon ska filma och ta kort:D Så det kommer inom kort♥
Nu kommer bilder♥



Så sööt♥






Jag och holly<3 (äcklig bild på mig)



//Isabella Bergh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0