Linda

Hejhej :)
Har precis vaknat och jag ska nog åka till stallet om ett tag eller om några timmar, hehe. Vid 1 tiden är det träning i stöcke så då ska vi åka och träna där. Bubbe ska nog följa med och fota så det kommer nog några bilder senare :)

Jag tänkte berätta lite om Chuck:
Chuck är en Cponny på 7 år, han är importerad från Holland i början av 2009 tror jag och då kunde han inte så jätte mycket. I maj 2009 var jag nere och provred han nere i dalarna och då red jag även två hästar till, och vi köpte en Dponny som hette King men vi funkade som inge bra tillsammans för han slängde av mig hela tiden och så, då fick vi byta till Chuck och när vi köpte han så hade han en lös benbit så han blev opererad. I frbruari i år började han tävla igen och just nu tävlar vi LA men målet är ju att kvala till MSV och tävla det nästa är :)


Jag och Chuck på surf i Juni 2010

Jag och Chuck på hippo i Februari 2010

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0