Jätte fin väder!:D

Hej!

Idag vaknade jag kl 11 för mamma ringde och sa att jag skulle ta av bandagen av Casse och då cyklade jag upp och gjorde det och mockade och sen skrittade ut på Casse:) Sen har man typ badat hela dagen xD
BDW, igår i msv b så hade vi 9 fel. Han kollade på muren och stannade och sen när han hoppade igen då hoppade han stort och jag hängde inte med och då rev i nästa hinder och sen fick vi ett tidsfel.... Men kom 3a i mdsommarcupen :D Fina rosetter!:)l
                                                   l
                                                   \/

ni får vända på huvudena ;D

 

//Isabella


Kommentarer
Postat av: Angelique

Grattis! :D

2010-06-29 @ 21:57:50
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: linnnnneea

äre dina rosetter i bakrunden , kvinna ? ;o<3

2010-07-04 @ 21:24:05
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0