plugga,plugga & plugga

Hej blir ett snabbt inlägg för måste plugga Svenska till imorgon för vi har prov i grammatik och jag är säämst på det;) Men fattar ganska mycket:D Dagen har varit okej även fast jag slog sönder armbågen mot väggen och det började nästan brinna på skolan;) I helgen gick det ganska bra med Casse fast han rev sista i grunden men han fick kasta sig över jätte många hinder och jag tycker han hoppade super bra!:) Händer inte så mycket i veckan för det är slut på träningar för dom börjar efter jul igen;) aja ska plugga-.- Ha det bra!:D





Kommentarer
Postat av: Sara

Var gärna med och tävla om dagens blogg!

Utser vinnaren i morgon kväll :)

Kram

2010-11-08 @ 19:50:36
URL: http://saralinneacharlotta.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för att ni ville vara med och tävla. :D

Kika in i morgon och se vem som vann! kram

2010-11-08 @ 20:36:00
URL: http://saralinneacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0