Träningen inställd..

Ikväll skulle det egentligen vara hoppträning på hippo men eftersom att det har snöat typ hela dan och det är säkert minst 30 cm snö ute så blev den flyttad till nästa vecka..
Jag hatar snö och det är sjukt mycke snö ute, kallt är det desutom.. Vad hände med den globala uppvärmningen som dom pratade om förut? :S
Skulle helst av allt vilja lägga mig i sängen och sova tills all snö är borta..

Så här skulle jag vilja ha det nu:


Men det är så här:

haha okej kanske inte så mycket snö men nästan (bild är från förra året eller i början av det här vet inte rikrigt ;D)
Tycker förresten att bilden var ganska söt haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0